به نام خدا

گزارش عملکرد کتابخانه مرکز آموزشی درمانی رازی در در نیم سال اول سال 1401

امانت ، تحویل ، تمدید و رزرو کتاب بصورت آنلاین

به روز رسانی صفحه وب کتابخانه که شامل مواری چون لینک تازه های کتاب خریداری شده، لینک موجودی منابع کتابخانه، لینک گزارش عملکرد کتابخانه ، لینک تازه های خبر کتابخانه ولینک تازه ها کتاب الکترونیکی و  نمودار چارت سازمانی این مرکز وغیره... درسال 1401 می باشد.

لیست کتابهای  مورد نیازبرای خرید از نمایشگاه کتاب اردیبهشت 1401 به کمک اساتید محترم و دستیاران گروهای مختلف تهیه و برای خرید به کتابخانه مرکزی دانشگاه ارسال شد.

13 نسخه کتاب انگلیسی و 24 نسخه کتاب فارسی در نیم سال اول 1401 برای کتابخانه خریداری شده و همچنین  4 نسخه کتاب هاریسون انگلیسی2022 به کتابخانه اهدا شده است همه این منابع پس از ثبت و فهرست نویسی و رده بندی و آماده سازی در قفسه کتابخانه برای استفاده مراجعه کننده قرار داده شده.

14عنوان کتاب الکترونیکی انگلیسی در سال  1401 از کتابخانه گیگالیب  دانلود شد و بعد ازاینکه فهرست نویسی و و رده بندی شده و فایل پی دی اف آن بارکذاری شده و قابلیت امانت و دانلود دارد.در حال حاضر تعداد 62 عنوان کتاب الکترونیکی انگلیسی در مجموعه کتابخانه است که همه از آخرین ویرایش های موجود ، کتابهای مرجع گروهای آموزشی این مرکز می باشد.

وجین 15 نسخه کتاب انگلیسی و 20 نسخه کتاب فارسی از یرایش های قدیمی و جایگزین کردن آن با ویرایش های جدید تر کتابها

خریداری و نصب یک دستگاه دوربین مدار بسته برای کنترل مخزن کتاب در کتابخانه

تهیه لیست کتابهای مرجع امتحانات دستیاری داخلی وتهیه لیست کتاب های مرجع فوق تخصصی موجود در کتابخانه در زمینه های ( روماتولوژی، هماتولوژی، انکولوژی، نفرولوژی، غدد و متابولیسم، ریه و آلرژی،عفونی، گوارش) ارولوژی  و پوست برای استفاده مراجعه کنندگان کتابخانه

معرفی کتابهای الکترونیکی جدید در حوزه بیماریهای داخلی و پوست و ارولوژی و ...

تهیه بروشورهای آموزشی برای کتابخانه

تهیه راهنما های آموزشی برای کتابخانه

پذیرش عضویت جدید

 

 

 

سارا بابائی نیا

واحد کتابخانه

شهریور ماه 1401